אבני וויסקי
ציוד / בר ביתי

אבני וויסקי: כך תקררו את המשקה בלי למהול אותו במים

אבני וויסקי הם משהו קצת שנוי במחלוקת: מומחים רבים נוטים לשלול את השימוש בהם מכיוון שהם דרך מלאכותית ו-“מזויפת” לקרר את המשקה, אך באופן כללי רוב האנשים בקהילת הברמנים (ואנחנו בתוכה) מאמינים כי כל אחד צריך לשתות מה שהוא רוצה, איך שהוא רוצה.

בנוסף, לאבני וויסקי יש שימושים אחרים מלבד קירור המשקה בלי לדלל אותו. על פי מגי אקל, ברמנית מניו יורק שסיפרה על כך לאתר thirsty: “אבני וויסקי הן מאד שימושיות כשאת יושבת בחוץ ונהנית מקצת יין במזג אוויר חם יותר. הן מאפשרות לשלוט על הטמפרטורה של המשקה בכל סביבה, בעיקר לצרכנים שאינם רוצים משקה מדולל יתר על המידה.”

בנוסף, היא ציינה, הטעמים הקיימים בכל משקה אלכוהולי או יין משתנים בטמפרטורות שונות, כך שאבני וויסקי הן דרך נהדרת להרחיב את החיך. והן יכולות להיות גם אחלה מתנה למי שאוהב לשתות.

השתכנעתם? יופי. הנה כמה מאבני הוויסקי הכי טובות שמצאנו ברשת.

הכי משתלם: 6 אבני גרניט במגש עץ של Brotec

הסט הזה של המותג הותיק Brotec מורכב משש אבני וויסקי דמויות דיסק העשויות גרניט ומגיעות עם מגש תצוגה מעץ משלו, בתוספת שתי תחתיות. אתם יכולים לשמור את המגש כולו במקפיא לאחסון – ולהשתמש בהן כמו בכל אבן או קוביית קרח אחרת על איזה משקה שבא לכם, לאחר הקפאה של מספר שעות לפחות. שטפו אחרי כל שימוש, ייבשו באוויר הפתוח, והחזירו אותן למקפיא.

הוא חמוד, הוא שימושי והמחיר שלו ממש משתלם – והוא קיבל 4.5 כוכבים מתוך 5 והוגדר כ-“בחירת אמזון”. מה עוד אנחנו צריכים?

פלדת אל חלד: אבני וויסקי גדולות של Rabbit

Rabbit הוא שם מהימן בכל מה שנוגע לאביזרי בר איכותיים, וקוביות הקירור הגדולות שלהם העשויות מנירוסטה ממשיכות את ההצלחה. הסט הזה מגיע עם שתי קוביות בגודל 1.5 אינץ’, אם כי סביר להניח שאחת מהן תספיק על מנת לקרר את המשקה שלכם תוך כמה שניות. הוא גם מגיע גם עם מארז אחסון המושלם לשמירה במקפיא. האבנים עצמן עמידות לריח, מתאימות לשטיפה במדיח כלים ואידיאליות לשימוש בכוס אולד פאשנד. ואם בא לכם לתת אותם בתור מתנה, יש גם אפשרות לבצע עליהן חריטה בהתאמה אישית.

המתנה המושלמת: סט של כוסות ואבני וויסקי של Amerigo

ערכת המתנה הזו היא בחירה קלאסית ובמחיר נגיש. היא מבוססת על קופסת עץ בעבודת יד, פשוטה ויפה, המכילה בתוכה שתי כוסות וויסקי אולד פאשנד מקריסטל ושמונה קוביות גרניט בתוך שקית קטיפה. לא רק שהן שומרות על הטמפרטורה המושלמת למשקה שלכם ללא דילול שלו במים, אלא שהחומר האיכותי שלהן מבטיח שהמשקה ישמור לגמרי על טעמו המקורי.

הסט האטרקטיבי הזה מהווה מתנה מיוחדת עבור שתיינים שרק התחילו את דרכם בעולם הוויסקי, ועבור כל מי שרוצה שהמשקה שלהם יישאר קריר בלי להתפשר על האיכות.

הבחירה המינימליסטית: סט כדורי וויסקי של BonBon

שני כדורי הנירוסטה המבריקים האלו של BonBon בהיקף של 5.5 ס”מ לא ידללו את המשקה שלכם ולא יהרסו אותו עם טעם לוואי מתכתי. הם מגיעים עם אחריות לכל החיים, ובמחיר ממש נגיש הם מהווים בחירה טובה למי שרק רוצה פתרון מינימליסטי ואפקטיבי לכוס הוויסקי היומית שלו, בלי כל הטררם מסביב.

הבחירה המיליטנטית: קליעים לקירור הוויסקי מפלדת אל-חלד

אם אתם מורעלים על צה”ל או חובבי ירי, זה הסט המושלם עבורכם! הוא מכיל שישה אבני וויסקי מפלדת אל חלד בצורת קליעים, שלא רק שיקררו לכם את המשקה במהירות ובקלות, אלא יהוו שבירת קרח אמיתית שיכולה לשדרג את חווית השתיה.

יש לנו אבני וויסקי. מה עכשיו?

טוב, היו לנו פה כמה בחירות טובות, אבל כמובן שאם יש לכם המלצות נוספות או שאלות, נשמח לשמוע בתגובות.

ועכשיו אחרי שיש לנו אבני וויסקי, הגיע הזמן לבחור את הוויסקי הנכון עבורן. מוזמנים לפוסט המקיף שלנו שילמד אתכם כל מה שאתם צריכים לדעת על וויסקי: איך לשתות וויסקי – המדריך השלם

אבני וויסקי

למה כל הקישורים הם לאמזון? מדובר על החנות האינטרנטית הגדולה בעולם, ולא בכדי: לפי דעתנו לא רק שהם מציעים את חווית הקניות האמינה והטובה ביותר אונליין, מעבר ליתרון הגדול של קניה אצל מוכר ידוע, גדול ואחראי, קניה באמזון מאפשרת לנו ליהנות ממחיר זול יותר מבארץ (בד”כ), משלוח מהיר באמצעות שליח שמגיע עד הבית ואפס הפתעות במכס. ובינינו, אין הרבה מוכרים שמציעים כזה מגוון של מוצרים ממותגים בינלאומיים במחירים כאלו.