כוסות טיקי
ציוד / בר ביתי

כוסות טיקי מומלצות: 5 בחירות לשדרוג הבר הביתי

כוסות טיקי הם ספלי חרס מקרמיקה, בדרך כלל בצורה של דמות אל מהמיתולוגיה הפולינזית או חיות טרופיות למיניהן. הן מיועדות לשתיית קוקטיילים ממשפחת הטיקי והן בהחלט יכולות לשדרג את החוויה ולשפר את ההנאה מהקוקטייל.

“קוקטייל טיקי” – משפחה של קוקטיילים על בסיס רום ופירות אקזוטיים, הידועים בכמות המרכיבים הגדולה שלהם, השכבות השונות והצבעוניות, ובזכות השימוש בתבלינים מיוחדים. בין הבולטים שבהם: המאי תאי, כנראה קוקטייל הטיקי הפופולרי ביותר, זומבי שיכול להעיף לכם את המוח, ואיך אפשר בלי המוחיטו, שהוא ללא ספק  קוקטייל הרום המושלם.

למרות שספלי הטיקי מזכירים תקופות עתיקות ותרבות אקזוטית, למעשה הם סממן של סגנון פופ אמריקאי שפרח בשנות ה-50 של המאה הקודמת וכיום עושה קאמבק עולמי – וכוסות טייקי הפכו לפופולריות במיוחד בקרב ברמנים וברים בארץ ברחבי העולם, בעיקר אותם ״טיקי בר״ – ברים מיוחדים המגישים קוקטיילים רק בכוסות טיקי.

כדי לעזור לכם לבחור, ריכזנו פה כמה דוגמאות שוות לכוסות טיקי מומלצות.

הכי איכותי: סט כוסות טיקי של LINALL

הסט הזה של שלוש כוסות טיקי הוא בחירה מוצלחת למי שמחפש מוצר באיכות גבוהה. הספלים עשויים מקרמיקה עבה ועמידה במיוחד, והתוצאה היא סט חזק, שנראה טוב יותר ועמיד יותר מספלי טיקי רגילים. כל כוס מכילה עד 550 מ”ל.

לכוסות האלו יש ברק ועיצוב מבריק, מה שמוסיף נופך זוהר ומסקרן לשיפור חווית הגשת הקוקטיילים הטרופיים שלכם. הן נהדרות לאירועים שונים – עבור בר, מסעדה, לבר ביתי לשדרוג מסיבות חוף או בריכה.

זמין ב: אמזון

הכי משתלם: ספלי טיקי של Lojes

כוסות טיקי

לאלו מאיתנו שמחפשים כמות ולא איכות, אין כמו הסינים כדי להציע מבחר גדול של כוסות יפות הכוללות צורות אטרקטיביות חדשות וצבעים אקזוטיים. כניסה לקישור תוביל אתכם למגוון רחב של כוסות מגניבות מהן ניתן לבחור, בעלויות ממש זולות – כל מה שנשאר הוא להכריב לעצמכם חבילה נחמדה, ולהזמין אותה בזמן למסיבת הוואי הבאה שלכם.

זמין ב: עלי אקספרס

הכי גדולות: סט כוסות של HEEDLESS

תיהנו מלגימה של גן עדן עם ספלי הטיקי היפים האלו. בין אם אתם במסיבת ערב עם חברים, רובצים בשמש ליד הבריכה, או אפילו בבראנץ’ משפחתי – הכוסות האלו ישדרגו לכם את המשקאות. הם מבוססים על עיצוב פרימיום עם רמת פרטים גבוהה וגימור איכותי, מפוסלים מקרמיקה חזקה ועמידה, והם כנראה סט הכוסות עם הקיבולת הכי גדולה שקיים בשוק, מה שמאפשר לנו לשתות יותר, שזה תמיד טוב. בנוסף, הסט הזה בטוח לשטיפה במדיח כלים, וניתן גם לשטוף אותו ביד.

זמין ב: אמזון

סט ספלי טיקי של Barmaid Barware

כוסות טיקי

ממשיכים עם האופציות המשתלמות יותר, והפעם מגוון כוסות טיקי יצירתיות וחמודות בנפח של 450 מ”ל, שמגיעות במגוון אינסופי של דגמים וצורות יחד עם צבעים מהפנטים. אנחנו בדרך כלל לא הכי משתגעים על מוצרים מעלי אקספרס, אבל לחנות הזו יש כל כך הרבה ביקורות חיוביות (עם ציון של 4.9 כוכבים מתוך 5) המהללות את המוצרים, המהירות בה הם מגיעים ואיכות האריזה – שאנחנו מרגישים לגמרי בנוח עם ההמלצה הזו.

זמין ב: עלי אקספרס

כוסות קוקטייל בצורת ראשי מואי

כוסות טיקי איי פסחא

מי לא מכיר את דמויות המוֹאַי, הידועות בתור “פסלי האבן האלו בצורת ראש אדם שנמצאו באיי הפסחא”. מסתבר שעל האי ישנם קרוב ל-800 פסלים כאלו – רובם עשויים מהטוף שמקורו בהר הגעש הכבוי – שעם השנים הפכו לסמל תרבות פופולרי. ועכשיו, ניתן להינות מהראשים המגניבים האלו גם בתור כוסות קוקטייל שוות.

זמין ב: עלי אקספרס