מגש קוביות קרח
ציוד / בר ביתי

תבנית קוביות קרח מומלצת שתשדרג את המשקה שלכם

זה נראה קצת קטנוני, אבל מסתבר שתבנית קוביות קרח מוצלחת יכולה לעשות פלאים לקוקטיילים שלכם. הצעד הראשון לקראת קרח מוצלח יותר הוא לזרוק את מגשי הקרח הבסיסיים שמגיעים עם המקפיא שלכם.”הימנעו משימוש באותן קוביות קרח מעורפלות שיוצאות מדלת המקפיא שלכם”, מסביר ג’ורדן יוז, מומחה הקוקטיילים שכתב על כך באתר שלו High Proof Preacher, “גם בגלל אסתטיקה, אבל בעיקר בגלל שהן מתפרקות ונמסות בקלות, ומדללות את הקוקטייל מהר מדי.”

במקום זאת – לכו על מגשיות קרח שייתנו מענה לצרכי השתייה שלכם. ישנם מגשי קרח בצורת כדורים צלולים לאוהבי הוויסקי ומגשי קרח כתוש לקוקטיילים בסגנון טיקי, כמו גם מגשים מיוחדים היוצרים קוביות קרח צלולות לחלוטין.

כדי לעזור לכם לבחור, ריכזנו פה כמה המלצות שוות.

הכי מומלצת: תבנית קוביות קרח גדולות של glacio 

עבור קוביות (או כדורי) קרח גדולים, מגשיות הקרח האלו של גלאסיו הן המומלצות. הן מייצרות שש קוביות ענק, כל אחת בגודל של 5 ס”מ, עשויות מסיליקון המותאם למוצרי מזון ומעוצבות בצורה פשוטה וקלה לשימוש המאפשרת לקוביות לקפוץ החוצה מהתבנית בקלות. בנוסף, הן גמישות וניתנות ללחיצה או סיבוב בלי סיכון לשבירה.

ואולי הכי חשוב – הגודל הענקי של קוביות הקרח הללו מאפשר לשתיינים שכמונו להיות ממש יצירתיים. השתמשו בקרח כדי לצנן משקאות חמים, להכין ארטיקים, או להכין קנקנים ענקיים של מוחיטו. כל סט מגיע עם שני מגשיות, אחת בצורת כדורים ואחת בצורת ריבועים – והחברה מציעה 100% החזר כספי ללקוחות שלא יהיו מרוצים.

לעמוד המוצר באמזון

מומלצת לוויסקי: תבנית קרח כדורית של Tovolo 

תבניות הפלסטיק-סיליקון של Tovolo מייצרות כדורי קרח עגולים ומושלמים. חצי של התבנית הזו עשוי מפלסטיק יציב והחצי השני מסיליקון גמיש, מה שמאפשר להוציא את הקרח בקלות מהתבנית. חברו את התבנית, מלאו המים, וכעבור 24 שעות יהיה לכם כדור קרח עגול ושקוף בקוטר של 6.5 ס”מ (רוצים שהוא יהיה שקוף? השתמשו במים מזוקקים או מורתחים). הסט מגיע עם שתי תבניות באיכות גבוהה שעמידות בשטיה במדיח כלים.

יוז ציין כי קוביות קרח גדולות יותר פועלות בצורה הטובה ביותר עבור משקאות שאינם זקוקים לדילול, כמו וויסקי, סקוטש ורום. ככל שהקרח גדול יותר, כך הוא נמס לאט יותר, ושומר על הטעם והחוזק של המשקה המועדף עליכם.

לעמוד המוצר באמזון

הכי טובה לאחסון: תבנית קרח עם מכסה של Lekue 

מעבר ליצירת קרח, קופסת הקרח של Lekue יכולה לאחסן עד 132 קוביות קרח – מה שהופך אותה למושלמת למסיבות. במילים אחרות, תבנית אחת כזו יכולה לעשות עבודה של 4-5 מגשי קרח רגילים. בנוסף, היא יכולה לשמש גם בתור צידנית ניידת: פשוט שולפים את המכל היפהפה הזה מהמקפיא וזורקים פנימה את המשקה כדי לקרר אותו, או לוקחים אותו החוצה כדי ליהנות מקרח נגיש בתנאי חוץ.

בדפנות הקופסה הזו יש תאי אוויר המספקים בידוד תרמי ושומרים על קור גם במזג אוויר חם יותר, ומכסה סיליקון עבה ומבודד מגן על הקרח מריחות חיצוניים בסביבת המקפיא.

לעמוד המוצר באמזון

בצורת מקלות: תבנית קרח מסיליקון עם מכסה של OXO 

פה מדובר על תבנית קרח מסיליקון בצורת מקלות שמושלמת למשקאות המוגשים בכוסות הייבול – אבל גם שימושית לצינון משקאות “על הדרך”, מכיוון שמקלות הקרח מחליקים בקלות לתוך הבקבוק. מכסה הסיליקון של המגש מוודא שהקרח אטום ובטוח מאותם “ריחות מקפיא”.

“קרח יכול בסופו של דבר לספוג טעמים או ניחוחות שונים”, הסביר יוז. “אז אם אתם מכינים קרח עבור קוקטיילים, אתם כנראה לא רוצה שהוא יחלוק שטח מקפיא עם אוכל שאינו אטום כראוי”. בנוסף, העובדה שהמגשית הזו מגיעה עם מכסה מאפשרת לערום אותה לצד כל שאר המצרכים במקפיא שלכם.

מגש הקרח הזה, המייצר 12 מקלות קרח, מצויד באחיזות סיליקון ההפכות את מילוי המגש והעברתו למקפיא לפעולה חסרת מאמץ. כדי להוציא את הקוביות, פשוט משכו את האחיזות כלפי מטה.

לעמוד המוצר באמזון

קוביות קטנות: מגש קרח מסיליקון

עבור קוביות קרח קטנות עם מספר רב של שימושים, יוז ממליץ על מגש קוביות הקרח הזה שיכול להכין “קוביות קרח זעירות הדומות לגולות”. כל מגש מכין מעל ל-160 קוביות קרח בגודל 10 מ”מ בכל הקפאה. מכיוון שהקוביות קטנות, הן קופאות הרבה יותר מהר מקוביית הקרח הממוצעת – מה שמאפשר להכין כמות ענקית של קוביות קרח בכל סבב.

חובבי קוקטיילים יכולים להשתמש בקוביות להכנת מינט ג’ולפ, מוחיטו ועוד, אך גם עבור משקאות לא אלכוהוליים הקוביות קטנות מספיק בכדי להכנס לבקבוקי מים, קפה קר, שייקים ובקבוקי תינוקות.

לעמוד המוצר באמזון