קשים רב פעמיים
ציוד / בר ביתי

קשים רב פעמיים: 6 המלצות על קשיות רב פעמיות לשדרוג המשקה

מכיוון שברים ומסעדות ברחבי העולם מתחילים לאט לאט לבטל את השימוש בקשיות חד פעמיות, האופציה הבאה הכי טובה ללגימת הקוקטיילים והקפה הקר שלנו היא להשתמש באחת מהאפשרויות הקיימות של קשים רב פעמיים.

קשיות רב פעמיות עברו דרך ארוכה בשנים האחרונות. כיום, הקשים האלו נוחים לשימוש, מאד זולים ולא הולכים להתאדות בתוך המשקה שלכם (ובנוסף לכך, הם לא הולכים להוסיף ל-7.5 מיליון קשיות הפלסטיק שנשטפות לחופי הרחצה שלנו מידי שנה).

הם זמינים בשפע של אפשרויות ידידותיות לסביבה במגוון גדלים וסגנונות. חלקם מתקפלים על מנת להשתלב בתיקי נשיאה קטנים, בעוד שאחרים ניתנים לניקוי מהיר, מה שהופך אותם למושלמים למסיבות או לטיולים. ניתן למצוא אותם במגוון רחב של אפשרויות – החל מזכוכית, במבוק ועד פלדה או סיליקון – הכל תלוי בצורה בה תרצו שהקש שלכם ירגיש.

כדי לעזור לכם לבחור, הנה ההמלצות שלנו:

הכי טוב למסיבות: קשיות נירוסטה של GrillJoy

עבור מי מאיתנו שבמצב רוח חגיגי, ערכת הקשים הרב פעמיים הזו של Grilljoy כוללת קשיות שונות המתאימות למגוון משקאות, כולל שני קשים שמנמנים למשקאות קפה ושייקים, ארבע קשיות מעט כפופות וארבע קשיות ישרות. כולן באורך של 20.5 ס”מ, אם כי חלקן כפופות מדי עלמנת להיכנס לבקבוקי זכוכית או פחיות.

שימו לב שקשיות הנירוסטה מושפעות על ידי הטמפרטורה של המשקה – אם המשקה שלכם קר, הקש יתקרר גם הוא – ואם הוא חם הקש יתחמם. אבל בהשוואה לאפשרויות העשויות מזכוכית, שגם יכולות להישבר בקלות, הקשים הללו עמידים מספיק על מנת להחזיק מעמד לאורך זמן.

כשהן עשויות מפלדת אל-חלד המתאימה במיוחד למוצרי מזון – לא רעילה, לא מחלידה וללא טעם לוואי – הן מעוצבות כדי להיות חלקות מאוד למגע עם השפתיים ואינן מותירות טעם לוואי מוזר. שתי מברשות ניקוי שונות מנירוסטה ישמרו על הקשיות נקיות לגמרי, ובנוסף לכל זה – אפשר פשוט לזרוק אותן למדיח.

כניסה לעמוד המוצר באמזון

הכי טובים מבמבוק: קשים רב פעמיים של Bambaw

קשים רב פעמיים מבמבוק אכן נהרסים מהר יותר מהאפשרויות הרב פעמיות האחרות, אך זה בעיקר מכיוון שהם לגמרי מתכלים וניתנים למחזור. עם זאת, הקשיות הרב הפעמיות האלו של Bambaw הן עמידות במיוחד, ויכולות להחזיק מעמד לאורך משקאות רבים.

ניתן לשטוף אותם במדיח הכלים או לשטוף אותם בעדינות ביד – פשוט השרו אותם במים חמים ויבשו באוויר בכדי להסיר טעמים מתמשכים. בעוד שקשיות הנירוסטה לעיתים קרובות קולטות טעמי הדרים, קשיות הבמבוק מעולות בכך שה נשארות חסרות טעם, גם לאחר שימושים רבים.

הערכה הזו מגיעה עם שתים עשרה קשים, שישה באורך 14 ס”מ ושישה באורך 22 ס”מ. יש גם הוראות שימוש פשוטות, מברשת ניקוי אחת ושקית קש מכותנה אורגנית לאחסון של כל היופי הזה. והכי טוב? כל קש עשוי בעבודת יד מבמבוק אורגני מהג’ונגלים של באלי.

כניסה לעמוד המוצר באמזון

פלדת אל-חלד: קשיות רב פעמיות של LASTRA 

אחד היתרונות העיקריים של סט הקשים הרב פעמיים האלו של Lastra זו העובדה שהם נכנסים אחד בתוך השני לאחסון פשוט וקומפקטי. הסט כולל שלוש קשיות שונות – כולן באורך של 19 ס”מ- עם נרתיק לאחסון באורך 22 ס”מ. הקש הקטן ביותר הוא בקוטר 6 מ”מ, הבינוני הוא בקוטר של 8 מ”מ, ואילו הגדול ביותר הוא בקוטר של 9.5 מ”מ. הקשים הקטנים והבינוניים מצוינים לקוקטיילים ולקפה, בעוד שהגדול יותר אידיאלי למשקאות סמיכים יותר, כמו שייקים ותה. הקשיות ותיקי הנשיאה מיוצרים כולם מנירוסטה איכותית, והם מגיעים בגימור פלדה, זהב או זהב ורוד – לשלושתם ציפוי טיטניום.

כניסה לעמוד המוצר באמזון

הכי טוב לדרך: קשים רב פעמיים של Flyby 

קשיות השתייה הניידות של FlyBy עושות וי על כל הקטגוריות: שימושיות, ידידותיות לסביבה, שיקיות, עמידות וקלות לניקוי. קש הטלסקופ אידיאלי למי שנמצא בדרכים – הוא ארוז במיכל קטן בגודל מחזיק מפתחות שניתן לתלות בקלות ובמהירות על החגורה או התיק, והוא מיוצר מנירוסטה איכותית ומתאים לרוב כוסות המשקה.

קשת הגוונים הרחבה בה הסט הזה מגיע – ורוד-סגול, ורוד בוהק, תכלת, ורוד, כחול בהיר, כחול כהה, כסף, קשת וזהב ורוד – תאפשר לכם לעוף על הסגנון האישי שאתם אוהבים. כל סט כולל שתי קשיות, שתי מברשות ניקוי ושני מארזים. שימו לב שהקש הזה בקוטר של 0.8 סנטימטרים בלבד, ולכן הוא אינו אידיאלי למשקאות סמיכים יותר.

כניסה לעמוד המוצר באמזון

הכי חמוד: מארז 4 קשים לשימוש חוזר של Kynup 

אם אתם באמת מחפשים אפשרות קומפקטית, הקשיות הרב פעמיות של Kynup מגיעות בתיק נשיאה קטן הכולל ארבע קשיות נירוסטה, מארזי מתכת תואמים לכל אחד, בתוספת לשאקל צבעוני המאפשר להפוך אותם למחזיקי מפתחות.

העיצוב הטלסקופי אומר שהקש נמשך החוצה והופך מקש קומפקטי לכזה בגודל רגיל: בשלושה חלקים שניתן למתוח עד לאורך של 23 ס”מ. כל קש מגיע עם מברשת ניקוי אחת מפלדת אל-חלד שהיא ארוכה מספיק כדי לשטוף את כל הקש, והוא תואם באופן מושלם לכל סוגי הכוסות או המכסים.

כניסה לעמוד המוצר באמזון

הבחירה המשתלמת: מארז 16 קשים ממתכת של StrawExpert

מחפשים קשים רב פעמיים להרבה אנשים? הסט הזה שכולל 16 קשיות רב פעמיות אידיאלי לכל סוג של שתייה, ומספק בחירה משתלמת וזולה. למרות המחיר הנגיש, הקשיות עשויות מפלדת אל-חלד 18/8 איכותית בצבע כסף. בניגוד לקשיות זולות אחרות שנראות קצת צהובות עם עובי דופן דק ומשקל נמוך, עובי הדופן של הקשיות האלו הוא 0.5 מ”מ, מה שעושה אותן חזקות אך לא כבדות מדי.

מעבר לכך, הם מגיעים בשמונה צבעים שונים, מה שמקל על זיהוי הקש שלכם בין כל האחרים. הודות לליטוש איכותי, פיות הפה הצבעוניות העשויות מסיליקון שומרות על הקש מפני טמפרטורות חמות או קרות מדי, והן ניתנות לשליפה בקלות לניקוי מהיר.

זהו אחד הסטים השימושיים שמצאנו – בין אם אתם חובבי קוקטיילים, קפה או משקאות מוגזים, סט כזה של קשיות רב פעמיות יתאים לכל מה שתשתו, החל מקפה חם ועד סודה צוננת.

כניסה לעמוד המוצר באמזון

קשים רב פעמיים

רוצים להמשיך ולשדרג את הבר הביתי שלכם? אולי תשקיעו במגשית קרח מיוחדת, או מכונת מרגריטה שווה?